Codelearn Eixample Dret

VALORACIÓN

Descripción "Codelearn Eixample Dret"

A Codelearn Eixample Dret impartim diferents tipus d’activitats relacionades amb la programació i la robòtica, dirigides a nens i joves: - Classes extraescolars durant tot l’any, al nostre centre fent servir el mètode Codelearn. - Campus i casals intensius a setmana santa, estiu i nadal. - Activitats extraescolars de programació i robòtica a centres escolars en diferents horaris. Les nostres classes estan enfocades a alumnes d'entre 6 a 17 anys i son impartides per experts formats en l'àmbit tecnòlogic i informàtic, fet que permet oferir uns contiguts de gran qualitat. Per ensenyar la programació i robòtica fem ús d'un mètode d'aprenentatge propi que hem desenvolupat que ens permet presentar el temari i les pràctiques d'una forma molt equilibrada i ordenada tant per a alumnes amb pocs coneixements com per aquells amb un nivell més avançat, i tot d'una forma molt divertida e interessant ;-) Per més informació sobre els nostres serveis, no dubteu en contactar-nos.