L’Escola de pirates

Animaciones y Espectáculos-L’Escola de pirates

PRIMARIA ,INFANTIL

Descripción L’Escola de pirates

L’espectacle comença amb l’aparició en escena del grumet Timoteu, fidel servidordel temible pirata Henry Morgan, alies “el batallitas”, que busca un tresor amagat i intenta trobar-lo, amb l’ajut de nens i nenes, abans de que aparegui el seu cap, un pirata sense gaire escrúpols i molt amant d’explicar històries que li han passat ( o no) en les seves aventures i desventures tot navegant pels set mars coneguts. L’aparició d’aquest filibuster donarà peu a un “casting” per a ser pirata entre els nens del públic, que hauran de passar per una difícil prova de valor abans de ser admesos a la tripulació. Entre tots, intentaran que el capità Morgan no expliqui les seves històries, però… creieu que ho aconseguiran?

Espectacle a càrrec de Xavi Demelo i Luis Mi Pardo