EL JARDÍ DE L’AVI

Excursiones Escolares-EL JARDÍ DE L’AVI

Espectacle teatral per a nens d´P5, cicle inicial i cicle mitja de primaria. Un avi que es dedica a recollir coses que tothom creu que ja no són útils, somia en un jardí imaginari. Un dia ...

Precio:
CICLO:
PRIMARIA
Lugar:
LES FLORS 22, 08001, BARCELONA

Descripción EL JARDÍ DE L’AVI

Espectacle teatral per a nens d´P5, cicle inicial i cicle mitja de primaria.

Un avi que es dedica a recollir coses que tothom creu que ja no són útils, somia en un jardí imaginari. Un dia coneixerà a Bambalina i trobaran un conte que li falten fulles. A partir d´aquest moment començarà la seva aventura. Teatre d´ombres xineses amb un resultat tan bonic i senzill, com suggerent i màgic. Una sala a fosques pot elevar la imaginació fins a cotes infinites. En aquest cas amb elements reciclats que cobren una nova vida sempre que li projectem la il•luminació adequada. Una meravella per als sentits.

- Tècnica: ombres xineses
- Dates: Març 5 (11h), 6 (9:45h), 7, 9 (9:45h), 19 y 21